پرسش های متداول تور بدروم

بدروم به چه شهرها و فرودگاه هایی نزدیک تر است؟

شهر بدروم یک شهر بزرگ ساحلی در غرب ترکیه و کرانه های شرقی دریای اژه است. نزدیک ترین فرودگاه به آن، فرودگاه میلاس است. البته فعلاً پرواز مستقیم به فرودگاه میلاس از هیچ ایرلاینی موجود نیست. به همین منظور برای رفتن به تور بدروم از پروازهایی که به ازمیر می روند استفاده می شود. فاصلۀ ازمیر تا بدروم به صورت زمینی حدود 2.5 ساعت است. البته بسته به هتل محل اقامت می تواند بیشتر هم باشد و با توجه به توقف هایی که احتمالاً برای ترانسفر مسافران انجام می شود تا 4 ساعت نیز خواهد بود. برخی تورهای بدروم با پرواز دنیزلی نیز انجام می شود که البته پیشنهاد نمی کنیم، چون فاصله بسیار بیشتر نیز خواهد شد.

آیا سابقه داشته است که تور بدروم پرواز مستقیم به فرودگاه میلاس داشته باشد؟

بله. ایرلاین های اطلس گلوبال و فریبرد در سال های اخیر به طور مستقیم به بدروم پرواز داشته اند.

بدروم چه شاخصه ای برای سفر در مقایسه با دیگر شهرهای ساحلی ترکیه دارد؟

بدروم یک شهر زنده با حیات شبانۀ جالب توجهی است که برای مسافران جذابیت ویژه ای دارد. ساختمان های سفید و غیر مرتفع شهر بدروم شخصیت متمایزی از این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای ترکیه ساخته است. بازدید از برخی بناهای تاریخی در اطراف شهر می تواند علاوه بر تفریحات ساحلی تکمیل کنندۀ سفر شما باشد.

در تور بدروم چه خدمات خوراکی و نوشیدنی در هتل ها داده می شود؟

مانند آنتالیا، کوش آداسی، مارماریس و برخی شهرهای ساحلی دیگر، در بدروم نیز تور خدمات از BB تا UAll متفاوت است.

کدام محله ها را در بدروم پیشنهاد می کنید؟

بستگی به هتل محل اقامت شما و هزینه ای که می پردازید دارد. فرقی نمی کند که هتل شما در توربا، یالیکاواک، گومبت، توگاتریز، یا هر جای دیگر در کنار ساحل باشد؛ مهم این است که شما در هتل خود از امکانات و خدمات آن لذت ببرید. البته اگر تمایل دارید که هتل شما به مرکز شهر و تفریحات شبانۀ شهری نزدیک باشد بهتر است هتلی در محلۀ گومبت انتخاب کنید.

چگونه تور بدروم ارزان بخریم؟

پیشنهاد نمی کنیم که به دنبال ارزان ترین هتل ها باشید. چون اغلب سه ستاره هستند و به هیچ وجه قابل مقایسه با هتل های پنج ستارۀ بدروم نیستند. اما بسته به نرخ هتل ها و مقایسۀ آنها با یکدیگر می توانید تشخیص بدهید که کدام هتل ارزان تر است. می توانید نرخ یک هتل را معیار قرار داده و با توجه به اختلاف قیمت آن با دیگر هتل های بدروم، تشخیص بدهید که چه هتلی از نظر قیمتی مناسب و چه هتلی با معیارهای اقتصادی شما ناهمخوان است.

آیا هتلی هست که خانوادگی که از پذیرش مردان مجرد جلوگیری کند وجود دارد؟

بله، برخی هتل ها چنین قوانینی دارند. یکی از معروف ترین آنها هتل کفالوکا است که از ورود مردان مجرد به هتل جلوگیری می کند.

آیا در پکیج تور بدروم هتلی وجود دارد که محدودیت سنی برای ورود افراد داشته باشد؟

بله. مانند بسیاری از شهرهای دیگر، در بدروم نیز برخی هتل ها از ورود افراد زیر 16 سال جلوگیری می کنند. هتل Thor by Alkoclar از ورود افراد زیر 16 سال جلوگیری می کند.

بدون در نظر گرفتن محدودیت مالی چه هتلی را در تور بدروم پیشنهاد می کنید؟

اگر محدودیت مالی ندارید می توانید به پکیج نگاه کنید و گران ترین هتل بدروم را انتخاب کنید! اما پیشنهاد می کنیم هتل ریکسوس پریمیوم بدروم جزو سه انتخاب نخست شما باشد. هتل ریکسوس پریمیوم بدروم جزو زنجیرۀ هتل های با کیفیت ریکسوس هست که بالاترین کیفیت را در خدمات رعایت می کنند. به طور کلی در هر شهری با اقامت در هتل ریکسوس راحتی و خوش گذرانی خود را در هتل گارانتی خواهید کرد.

لینک های مرتبط  تور بدروم