تور مراکش

مراکش – شهر سرخ

کشور مراکش در آفریقای شمالی در نزدیکی اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه قرار گرفته است . این کشور به شهر سرخ معروف است. که یکی از مهمترین شهرهای توریستی در قاره آفریقا میباشد.شهر مراکش واحه ای از زیبایی های عظیم ،آرامش ،
آداب و رسوم متفاوت میباشد.در شهر مراکش تعجبی ندارد که بتوان روزهای خوش ،اقامتی لوکس و هتل های مجللی را برای خود رقم زد ، شما مسافرن گرامی میتوانید از پکیج های آژانس 90 پرواز این انتخاب عالی یعنی همان تور مراکش را داشته باشید.

90پرواز در صفحه ی تورهای خود بهترین و باکیفیت ترین پکیج را برای شما مسافران گرامی ارائه داده است تا شما بهترین انتخاب را داشته باید.

در سفر به شهر مراکش میتوان از تجربیات نابی مانند شتر سواری، پوشیدن لبلاس های محلی ابریشمی ،خوردن خرما و تماشای رقص های محلی و … را داشته باشید.جاذبه های مراکش به همین ها خلاصه نمیشود آثار تاریخی متعدد ، غذاهای لذیذ محلی ، خرید در بازار های سنتی و کوه نوردی در رشته کوه اطلس و دیگر جاذبه ها ی این کشور زیبا میباشد.

با یکبار سفر به مراکش هیچ وقت دلسرد نمیشوید مراکش پراز سرگرمی های شگفت انگیز و زیبا میباشد مراکش همیشه جاذبه ای برای شگفت زده کردن شما دارد.

جاذبه های گردشگری مراکش

بازارچه های منطقه قدیمی شهر(سوق مدینه):

بسیاری از گردشگران علاقه مند به گذرگاه های باریک این منطقه که ترکیبی جذاب از رنگ و عطر و صدا و میزبان زیباترین آثار تاریخی و نمودی از فرهنگ این کشور است.

میدان جامع الفناء:

میدان جام الفناء در ورودی بخش کهنه ی شهر یعنی مدینه قرار دارد و قلب زندگی در شهر مراکش میباشد این میدان پراز شور و هیجان است که هیچ گاه ارام نمیشود.

مسجد جامع الکتیبه :

این مسجد با مناره بسیار بلند یکی از مهم ترین آثار تاریخی این کشور میباشد که این مناره از فواصل بسیار دور قابل مشاهده میباشد.