سفر به سريلانكا ، اشك هندوستان

آژانس 90پرواز مجری تخصصی تورهای لحظه آخری سریلانکا با پرواز عمان ایر، ایر عربیا و امارات میباشد.90 پرواز ارائه دهنده ی تورهای سریلانکا با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.شما مسافران گرامی با انتخاب تور سریلانکا میتوانید از جاذبه های بسیار زیبای کشور سریلانکا لذت بسیار ببرید و تجربیات نابی را از گردش در این کشور بدست آورید 90پرواز با ارائه لیستی از هتل ها در سایت ،شما عزیزان میتوانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید.

– تورهای سریلانکا

کشور سريلانكا در قسمت جنوبي كشور هند واقع شده كه به اشك هندوستان معروف است.

سريلانكا از نظر جاذبه ى گردشگري با سه شهر کلمبو، كندي و بنتوتا مثلث توريستي و پر بازديد اين كشور را تشكيل ميدهند كه از نظر جاذبه هاي توريستي هيچ شباهتي به كشور هند ندارند و كاملا متفاوت می باشد و مسير گردشگري متفاوت و جذابي براي مسافران و گردشگران ماجراجو ميباشد.

در مثلث گردشگري كشور سريلانكا اولين نقطه شروع شهر كلمبو كه تنها فرودگاه بين المللي در پايتخت سريلانكا شهر كلمبو واقع شده ، شهر كلمبو با آميزه ى از زندگي مدرن بزرگ و پر جنب و جوش میباشد  در كلمبو جاذبه هاى گردشگري زيارى مثل : ميدان استقلال موزه شهرکلمبو، معبد گانگارامايا ، بازارچه پتاه و مراكز خريد محلي ميباشد.

بعد از کلمبو در تورهاى سریلانکا ورود به کندی میباشد که فاصله ی کلمبو  تا کندی 116 کیلو متر است  ولی به دلیل مسیر پر پیچ و خم و جاده های یک لاینه زمان رسیدن به کندی 5 ساعت میباشد ولی چون تمام مسیر از طبیعت فرا گرفته شده گردشگران احساس خستگی راه ،را احساس نمیکنند.

شهر کندی یکی از با ارزش ترین دیدنی های سریلانکا میباشد .کندی یک دریاچه ی مصنوعی بزرگ دارد که اکثر هتل ها و اقامتگاه های کندی در اطراف مسیر های  این دریاچه ی مصنوعی و یا در ارتفاعات قرار دارند.

کارخانه چای سریلانکا:

اما کندی فقط در طبیعت خلاصه نشده و جاذبه های توریستی و گشت های ویژه ای مثل باغ گیاه شناسی پرادنیا ، بازار کندی ، نمایشگاه جواهرات ، کارخانه ی چای ، معبد دندان بودا، تماشای برنامه های سنتی و فرهنکی مردم شهر کندی را شامل میشود .

بنتوتا:

بعد از کندی به شهر ساحلی و تفریحی بنتوتا میرسیم  فاصله ی کندی تا بنتوتا حدود 4 ساعت و مسیر 179 کیلومتر میباشد، که در مسیر بنتوتا  محو تماشای ساحل شنی بسیار زیبای بنتوتا هستید ، بنتوتا از نظر  تفریحات و سبک سفر با کندی و کلمبو کاملا متفاوت است  و این تغیرات و تنوع نوع شهر اقامتگاه و طبیعت در سریلانکا باعث میشود مسافر و گردشگرانی که به این مقصد سفر میکنند احساس خستگی و یکنواختی در سفر را احساس نمیکنند و در بنتوتا گشت ها شامل قایق سواری در رودخانه مادو، بازدید از محل نگه داری لاکپشت ها  و استفاده از تفریحات و ورزشهای آبی میباشد .در بنتوتا هتل ها از  خدمات تفریحی و امکانات مدرن برخوردار هستند در هر هتل چند رستوران ،چند استخر رو باز ،استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، سالن ماساژ و برنامه های شبانه برای میباشد.

رودخانه مادو سریلانکا:

کلمبو:

شهر کلمبو سریلانکا بزرگترین شهر کشور سریلانکا و از نظر تجارت بیشترین توسعه را در این کشور دارد. که در ساحل غربی کشور قرار دارد.شهر کلبمو ترکیبی از قدیم و جدید است دارای ساختمان های اداری و هتل های بسیار بلند میباشد.

کلبمو که در اصل Colomthota نام داشت شهری شلوغ و پر جنب و چوش با آمیزه ای از زندگی مدرن و بناها و ویرانه های استعماری است.

بازدید از کلمبو در واقع یک تجربه منحصر به فرد است کلمبو دارای زیبایی های طبیعی ،مناظر زیبا ،معابد بسیار باشکوه مانند: کانگارامایا که یکی از قدیمی ترین معابد بودایی در کلبو است.