جاذبه های گردشگری دبی امارات | آنچه در این کشور عربی باید ببینید

امارت در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. جاذبه های گردشگری امارات از جمله بناهای تاریخی مانند برج خلیفه سر به فلک کشیده دبی و مسجد مدرن شیخ زاید ابوظبی، این کشور را به عنوان یک مقصد لوکس و مدرن توصیف می کند. ما به مسافران 90 پرواز این پیشنهاد را می دهیم که با انتخاب تور دبی از این جاذبه ها دیدن کنند. شما مسافران 90 پرواز اگر بازدیدی سطحی از این شهر داشته باشید، متوجه خواهید شد که چیزهایی بیشتر از آسمان خراش ها، مراکز خرید و سواحل شنی وجود دارد. تورهای دبی را با آژانس هواپیمایی 90 پرواز تجربه کنید 90 پرواز با ارائه لیستی از هتل های دبی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت این تو مالزی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد

برج خلیفه

برج خلیفه، یکی از مشهورترین ساختمان های امارات متحده عربی و یک بنای تاریخی سر به آسمان برافراشته دبی است. برج خلیفه، نه تنها بلندترین ساختمان دنیاست، بلکه عنوان بلندترین بنای مستقل دنیا (بنایی که به بنای دیگر متصل نیست و توسط چیزی پشتیبانی نمی شود)، مرتفع ترین بالکن دنیا (برای مشاهده فضای بیرونی برج) و طولانی ترین آسانسور به لحاظ مسافت را نیز یدک می کشد.

مسجد شیخ زاید، ابوظبی

مسجد شیخ زاید یک مسجد مدرن با زیبایی خارق العاده در شهر دبی  است. این مسجد، در حالی که از طراحی مدرن و ساخت باستانی بهره می برد، سبک ها و تکنیک های مدرن و باستانی را به صورت کاملا هماهنگ و موزون با هم ترکیب می کند تا درک جدیدی از معماری اسلامی ارائه دهد.

کوه های حجر

کوه های حجر از جذاب ترین جاذبه های گردشگری امارات در شهر دبی  به شمار می روند. جاده های پیچ در پیچ هوایی با مناظر زیبایی که در امتداد مسیر وجود دارند، روستاهای کوچک منطقه را به هم وصل و این منطقه را به بهشت سفرهای جاده ای تبدیل می کنند. عشاق طبیعت، کلی فرصت های پیاده روی و دیدن پرندگان را خواهند داشت و گشت و گذار در بستر خشک رودخانه ها و دره های ناحیه هم به عنوان یک سرگرمی و از جاذبه های گردشگری امارات، تور دبی شناخته می شود.

موزه هنر شارجه

موزه هنر شارجه، مهم ترین موزه اختصاصی هنر در امارات ، تور دبی است (تا زمانی که بالاخره موزه لوور و گوگنهایم در طی چند سال آینده در ابوظبی باز شود). این موزه، منزلگاه متنوع ترین مجموعه هنری می باشد. این موزه به دو دلیل به رسمیت شناخته می شود: اول، مجموعه آثار هنرمندان عربی و دوم، آثار مهمی از هنرمندان اروپایی به خصوص آن ها که در کشیدن نقاشی از جهان عرب متخصص هستند. این موزه همچنین به دلیل برگزاری نمایشگاه های موقت در طول سال، مشهور است.

جبل حفیت

این دومین قله بلند در امارات متحده عربی در شهر دبی میباشد و هنگامی که از طریق مسیرهای پیچ در پیچ از آن بالا بروید، مناظر وسیع و باشکوهی از بیابان به شما خوش آمد خواهند گفت. در واقع بعد از جاده پیچ در پیچ کوهستانی، شما قادر خواهید بود که چشم انداز وسیعی از بیابان را مشاهده کنید.

کشتی سواری در دبی

کشتی های تفریحی که در هنگام غروب خورشید تردد می کنند (و معمولا ناهار و تفریحات گوناگون دارند)، هنگامی که انوار ساختمان های بلند در غروب خورشید شروع به چشمک زدن می کنند، به شدت زیبا هستند، یا اگر به دنبال یک قایق گردشگری ارزان قیمت هستید، وارد یک قایق محلی شوید که در مسیر آبی بین دبی و دیره تردد می کند.

موزه تمدن اسلامی شارجه

یکی از بهترین موزه های کشور برای تمرکز روی وسعت تاریخ و فرهنگ اسلامی -نه فقط تاریخ محلی- موزه تمدن اسلامی شارجه است که ثروتی از نمایشگاه های جذابی را در خود نگه می دارد که اسلام را از سال های اولیه تا گسترش آن در آسیا و آفریقا و تا به امروز دنبال می کند. بسیای از نمایشگاه ها کتاب های دست نویس و اسناد مذهبی نایابی را به نمایش می گذارند و توریست ها به واسطه بوردهای اطلاعاتی این نمایشگاه ها، چنین کتاب ها و اسنادی را خیلی راحت متوجه می شوند.

 

لینک های مرتبط  تور دبی