شما مسافران گرامی با انتخاب تور تایلند میتوانید از جاذبه های بسیار زیبای کشور تایلند لذت بسیار ببرید و تجربیات نابی را از گردش در این کشور بدست آورید 90پرواز با ارائه لیستی از هتل ها در سایت ،شما عزیزان میتوانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید.90پرواز با ارائه بهترین تورها تایلند و بهترین پکیج های تایلند میزبان شما مسافران گرامی میباشد.

کشور پادشاهی تایلند در جمهوری شرق آسیا، در شمال کشور مالزی واقع شده و دارای آب و هوای استوایی و تابستان های گرم است.
این کشور در سال های اخیر به یکی از مقاصد اصلی توریست های ایرانی تبدیل شده است. شهرهای بانکوک، پاتایا و پوکت ، مقاصد اصلی مسافران ایرانی هستند که علاوه بر این شهرهای ساموئی، چیانگ مای، هواهین و کرابی و جزیرۀ فی فی هم مخاطبان خاص خود را دارند.
آژانس 90پرواز با پروازهای ماهان و عمان ایر برگزار کنندۀ تورهای متنوع کشور تایلند می باشد.

تور تایلند

شهر بانکوک :شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند و یک مقصد بزرگ برای خرید اجناس با کیفیت و قیمت مناسب است.
مرکز خرید سیام پاراگون تا ساعت 22:00 آمادۀ سرویس دهی است. این مال بزرگ، دارای چندین فروشگاه شامل انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم الکترونیک و سایر محصولات مورد نیاز است. در بسیاری از نظر سنجی ها این مال، به عنوان بهترین مال شهر بانکوک شناخته شده است.

مرکز خرید سیام پاراگون

شهر پاتایا :اگر به پاتایا سفر می کنید پارک آبی رامایانا یکی از مهیج ترین مکان هایی است که می توانید تجربه کنید. آب و هوای تایلند به گونه ای است که همواره می توانید از تفریحات آبی لذت ببرید. پارک آبی رامایانا در فضایی سرسبز ایجاد شده و با سرسره آبی های طولانی و مهیج خود، یک روز پر از نشاط را برایتان ارمغان می آورد. این پارک آبی از 10 صبح تا ساعت 18 باز بوده و علاوه بر پارک آبی دارای فروشگاه، رستوران و فست فود، امکانات ماساژ و ریلکس کردن در این مجموعه قرار دارد.

پارک آبی رامایانا پاتایا