تور مالزی با 90پرواز

برای لذت بردن از تور مالزی باید پیش از سفر با کشور مالزی و جاذبه های توریستی آن تا حدودی آشنایی داشته باشیم. کشور مالزی در جنوب شرق آسیا در جنوب کشور تایلند، در کرانه های دریای چین جنوبی از شرق، و دریای آندامان از غرب قرار گرفته است. پایتخت کشور مالزی شهر کوالالامپور و واحد پول این کشور رینگیت است. نژاد مردم مالزی اکثراً مالایی و در برخی موارد سایر نژاد ها مانند چینی تبارها و هندی تبارها و دیگران نیز در این کشور زندگی می کنند.تورهای مالزی را با آژانس هواپیمایی 90 پرواز تجربه کنید 90 پرواز با ارائه لیستی از هتل های مالزی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت این تو مالزی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد.

پایتخت کشور مالزی کوالالامپور است واحد پول این کشور رینگیت و نژاد آنها مالایی،چینی تبار،هندی تبار میباشد.شهرهای توریستی مالزی کوالالامپور، پنانگ، لنگکاوی، و چند شهر دیگر است که در ایران برای سفر به بیشتر از سه شهر نامبرده استقبال می شود. مالزی را باید پایتخت غذای حلال دانست. در چند دهۀ اخیر کشور مالزی پیشرفت بسیار زیادی در صنایع گوناگون داشته است. اگر برای خرید ، تور مالزی را انتخاب کرده اید گزینۀ خوبی را برگزیده اید. در شهر کوالالامپور فروشگاه های بزرگ و مال های مدرنی ساخته شده که تا ساعت 10 شب آمادۀ پذیرایی از بازدیدکنندگان می باشد. در روز می توانید به محلۀ چوکیت بروید و میوه هایی ببنید و بخورید که فقط در مناطق استوایی یافت می شوند. در محلۀ چینی ها تا پاسی از نیمه شب نیز حیات شبانه به خوبی قابل مشاهده است. به دلیل آب و هوای گرم استوایی مالزی، فصل پاییز نسبتاً زمان مناسب تری برای سفر به مالزی است. تور مالزی همچنین برای کسانی مناسب است که به مقصد سنگاپور نیز علاقه مند هستند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید تور مالزی را دارید، از ترکیب چهار شب کوالالامپور و سه شب سنگاپور استفاده کنید. سنگاپور در جنوب کشور مالزی و یکی از مدرن ترین و ثروتمند ترین کشورهای جهان به شمار می رود.
جاذبه های تور مالزی:
تور مالزی به شما این امکان را می دهد که علاوه بر دیدن جاذبه های ساخت بشر مانند برج های دوقلوی پتروناس و مسجد صورتی، امکان بازدید از سایت های طبیعی و تاریخی و فرهنگی را نیز داشته باشید.
برج های دو قلوی پتروناس: یکی از برجسته ترین نماد های شهر کوالالامپور برج های دو قلوی پتروناس هستند که در مرکز شهر، در خیابان آمپانگ قرار گرفته اند. در ارتفاع 175 متری این دو برج به هم متصل می شوند که یکی از جاذبه های مهم گردشگری کوالالامپور به شمار می رود.

برجهای دوقلوی پتروناس مالزی

مرکز خرید سوریا: در پایین برج های دوقلوی پتروناس مرکز خرید سوریا قرار دارد. همچنین یک آکواریوم بزرگ در پایین این برج ها قرار دارد که در کنار سایر امکانات این برج، مناسب برای گردش یکروزۀ شهر کوالالامپور شما است. البته به شما پیشنهاد می کنیم از مرکز خرید سوریا خرید نکنید! چون اجناس آن قیمت مناسبی ندارند. اما برای تماشا و بررسی مناسب است.

مرکز خرید سوریا مالزی
برج منارا: یکی از جاذبه های دیگر شهر کوالالامپور است که حتماً چشم شما به آن خواهد افتاد. ارتفاع این برج 420 متر است. در بالای این برج، رستوران اتمسفر 360 قرار دارد که در ارتفاع 282 متری زمین قرار گرفته است و هنوز فاصلۀ زیادی تا نوک برج دارد! اما منظرۀ شهر کوالالامپور از بالای این برج دیدنی است.

برج منارا مالزی

مراکز خرید و Mall ها:
همانگونه که اشاره شد این مال ها اکثراً از ساعت 10 صبح تا 10 شب یکسره باز هستند و سرویس ارائه می دهند. این مال ها شامل مجموعه ای از فروشگاه های گوناگون، فودکورت، سالن سینما، سالن بازی و سرگرمی، و امکانات سرگرم کنندۀ دیگر می باشند. پاویلیون، مید ولی، استارهیل، سوریا، سان وی پیرامید، برجایا تایمز اسکوئر، از مهم ترین این مال ها هستند. اگر به تور مالزی برای خرید می روید تنوع قابل توجهی از اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را در این فروشگاه ها خواهید یافت. همچنین در محلۀ چینی ها نیز می توانید از دستفروشان برخی کالاها را به قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.
پارک آبی سان وی لاگون:
درحالی که روزهای پاییزی و زمستانی را سپری می کنیم، در مالزی هوا همچنان مناسب برای تفریحات آبی است. پاک آبی سان وی لاگون در مجموعۀ تم پارک سان وی لاگون که شامل پارک آبی با امکانات عالی، رستوران، بار و امکانات تفریحی دیگر آمادۀ پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

 

پارک آبی سان وی لاگون مالزی
غارهای باتو:
این معبد در 13 کیلومتری شمال شهر کوالالامپور واقع شده است. یکی از مهم ترین معابد دین هندو معبد غار باتو است. مجسمۀ بزرگی به بلندی 42.7 متر در جلوی پلکان ورودی غارها خودنمایی می کند که مجسمۀ موروگان نام دارد. پیشنهاد می کنیم بازدید از این سایت خوش منظره را در برنامۀ تور مالزی خود حتماً بگنجانید! البته مواظب میمون های بازیگوش باشید که وسایل شما را با قرض نگیرند! این مجموعه دارای 482 پله است که
ارتفاعات گنتینگ:

یکی دیگر از جاذبه های تور مالزی رفتن به Genting Highlands است که تجربۀ فوق العاده ای از سفر را به شما می دهد. باغ پروانه ها، باغ توت فرنگی، بزرگترین مجموعه هتل و کازینوی شرق آسیا، مناظر طبیعی و آبشار و فروشگاه های گوناگون در گنتینگ در انتظار شما است. برای رسیدن به گنتینگ باید مسیری را با اتوبوس و سپس با تله کابین طی کنید تا به این مقصد برسید. تور مالزی بدون رفتن به گنتینگ یک چیزی کم داره!