ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان !

گردشگری

22 / آبان /1396

مکانهای مختلفی در جهان وجود دارند که علاوه بر جذابیت تفریحی مکان های ترسناک جهان نیز هستند.

مسیر پیاده روی برج CN – تورنتو، کانادا:

در طبقۀ 116 برج CN کانادا در حال پیاده روی هستید که ناگهان زمین میخورید و در یک لحظه شما از همان ارتفاع به پایین پرتاب  میشوید.

معبد بودایی Kyaikhtiyo – صخره طلایی، میانمار:

در ایالت یانگون میانمار کوه مشهور Kyaikhtiyo  قرار دارد. صخرۀ طلایی که بر روی این کوه قرار دارد جایگاه یکی از مشهورترین معابد بودایی است. این بتکدۀ مشهور در مکانی قرار گرفته که هر لحظه امکان بر زمین سقوط کردن آن وجود دارد و بسیاری از افراد حفظ تعادل این معبد در این مکان صخره ای را یک معجزه میدانند و شاید نتوان به هیچ طریق دیگری قرن ها حضور این صخره بر لب پرتگاه را توجیه کرد. کافی است به آن نگاه کنید تا دریابید که هرلحظه امکان سقوط صخره و معبدی که روی آن قراردارد وجود دارد.

جاده Yungas – بولیوی:

در جنگلهای آمازون کوهی وجود دارد که  یک جادۀ باریک و خطرناک دارد و از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان است. این جاده  یکی از مناطق کشنده و خطرناک در این کوهستان است و مرز بین جنگلهای آمازون و منطقۀ لاپاز با کشور بولیوی است.نام جادۀ مرگ واقعا برازندۀ این جادۀ مرگبار و خطرناک است. طول جادۀ مرگ 61 کیلومتر است و ارتفاع آن از سطح زمین 4572 متر میباشد.

پل Trift – سوئیس:

تصور کنید در ارتفاعی بیشتر از صد متر ایستاده اید در حالی که زیر پایتان یک پل کابلی چوبی در نوسان است و یک یخچال طبیعی در زیر آن دیده می شود. اگر ترس از ارتفاع دارید شاید بهتر است حتی تصورش هم نکنید. اما اگر با ارتفاع مشکلی ندارید تماشای این منطقه که از مکان های ترسناک جهان است، می تواند برایتان دل انگیز هم باشد. پل Trift در سوئیس چنین مکانی را در اختیار شما قرار می دهد این پل که در سال 2004 ساخته شد در حقیقت یک مسیر باریک از سه لایه چوب و کابل های فلزی است که از بالای آن می توانید منظرۀ شگفت آور یخچال طبیعی در منطقۀ تریفت را از بیشتر از صد متر ارتفاع تماشا کنید. پل Trift در حقیقت تنها مسیر عبور از این منطقه است. طول پل Trift حدود 171 متر است و در میان پلهای رشته کوههای آلپ از همۀ آنها طویل تر و بالاتر است و از ترسناک ترین مکانهای گردشگری جهان است.

آب گذر Pontcysyllte و کانال Llangollen – ویلز:

این منطقه در سال 1805 ساخته شده در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.