پارک آبی آکوالند آنتالیا The water park Antalya Aqualand

پارک آبی آکوالند آنتالیا The water park Antalya Aqualand

شهر آنتالیا ترکیه پر از جاذبه های بسیار دیدنی است که ما برخی از جاذبه های آنتالیارا برای شما در سایت 90پرواز شرح داده ایم برای دیدن این جاذبه های دیدنی باید تور آنتالیا را انتخاب کنید .

یکی دیگر از جاذبه های آنتالیا ترکیه پارک آبی آکوالند آنتالیا است که این پارک آبی بهترین مکان برای گذارندن ساعات خوش و هیجان انگیز می باشد آکوالند آنتالیا یکی از بهترین مکان های آبی ترکیه است که در منطقه ساحلی  کنیا آلتی قرار دارد این پارک آبی دارای سرسره ها و استخر های زیبایی است سرسره های پارک آبی آکوالند آنتالیا بسیار غول پیکرند و سر خوردن روی آنها پر از هیجان است  در کل هرکس که دنبال هیجان است باید این پارک آبی آنتالیا را انتخاب کند. پارک آبی دارای برنامه های شاد و زنده در طول روز است که شامل موزیک و مسابقه های جالب است و همچنین برنامه نمایش دولفین هاست. در این مکان بازی برا استفاده از وسایل بازی یک کارت الکترونیکی به شما تحویل داده میشود که از هرچیزی بخواهید استفاده کنید این کارت شارژ می کنید .

آدرس پارک آبی آکوالند : Meltem, Dumlupınar Blv., 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey

وبسایت پارک آبی آکوالند : www.antalya-aqualand.com

ساعات کار پارک آبی آکوالند : 9 صبح تا 5 عصر

درباره ی تور آنتالیا

آنتالیا پنجمین کشور پر جمعیت کشور ترکیه محسوب می شود. آنتالیا شهری ساحلی با جاذبه های گردشگری بالایی که دارد سالیانه مقصد تعداد زیادی از جهانگردان است. تور آنتالیا مقصد محبوب بسیاری از هموطنان عزیز می باشد. از جاذبه های تفریحی تور آنتالیا می توان به ساحل زیبای آنتالیا، رودخانه خروشان آنتالیا، غواصی در دریای مدیترانه آنتالیا، پارک آبی آنتالیا، بازدید از اسپندوس و بازدید از موزه آنتالیا می باشد. شرکت 90 پرواز ارائه دهنده بهترین تورهای آنتالیا با پرواز ترک و با کیفیت اطلس گلوبال می باشد.