موزه زیر آب در اسپانیا

 موزه زیر آب در اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از توریست خیز ترین کشورهای قاره ی اروپا ست. شما مسافران عزیز میتوانید تور اسپانیا رابه عنوان بهترین انتخاب برای سفری جذاب در نظر داشته باشید و تو اسپانیا را از میان تورهای اسپانیا سایت 90 پرواز انتخاب کنید.

تور های اسپانیا

اولین موزه زیر آب اروپا با نصب چندین مجسمه در کف دریا در لاس کلورادوس در شهر لارنزاروت اسپانیا ،رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.این موزه در عمق 12 متری زیر آب های ساحلی قرار گرفته است.عملیات ساخت این موزه زیر آبی توسط جیسون دیکایرس تیلورJason deCaires Taylor و تیم همراهش صورت گرفته است. مجسمه ها برای شناگران و غواصان در سطوح مختلف قابل دسترسی میباشد.این پروژه بخشی از موزه آتلانتیک است و تعدا زیادی مجسمه های مصنوعی ساخته شده از صخره ها و دارای چگالی بالا که آسیبی به اکوسیستم و گیاهان و جانوران محلی نمی زند را به وجود می آوردکه هیچ فلز مخرب یا ماده دیگری در آن استفاده نشده است.

سفری لذت بخش با تور اسپانیا

90 پرواز ارائه دهنده ی تور اسپانیا با پکیجی کامل در سایت خود، شما مسافران را به انتخاب تور اسپانیا برای داشتن سفری لذت بخش دعوت میکند. تور اسپانیا با ایرلاین ماهان می باشد. در بین تورهای اروپا میتوان گفت تور بارسلونا جزو بهترین ها می باشد به دلیل قیمت مناسب برای تور اسپانیا، نسبت به قیمت پکیج های دیگرو نیز گشت های هیجان انگیز و داشتن پکیج اقتصادی و، ویزای شینگن تور اسپانیا بهترین انتخاب برای سفر به اروپا می باشد.