مراکز خرید کوش آداسی

مراکز خرید کوش آداسی

بهترین مکان برای خرید در ترکیه کوش آداسی است به دلیل اینکه کوش آداسی دارای مراکز خرید بسیار، بازار و بازار چه، بوتیک ها می باشد. در شهر کوش آداسی با وجود بازار های بسیار و تنوع بالا میتوانیم یک خرید خوب داشته باشید. با انتخاب تور کوش آداسی می توانید بهترین سفر را برای خود رقم بزنید.

بازارچه های محلی

بازار چه های محلی کوش آداسی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است در این بازار چه ها میتوان فرهنگ مردم کوش آداسی را به عینه دید. این بازار ها بسیار شلوغ است و فروشندگان سعی می کنند با فریاد زدن توجه مردم را به سمت مغازه های خود جلب کنند.

بازار بزرگ کوش آداسی

در این بازار چندیدن مغازه به صورت به دور هم جمع شدند و به راحتی میتوان از آنها خرید کرد .در بیشتر روزهای تابستان یک کشتی کروز در نزدیکی این بازار توقف میکند.

مرکز خرید اسکالا نووا (Scala Nuova)

این مرکز خرید در منطقه بندری قرار گرفته است .بسیاری از گردشگران ترکیه دراین بازار فقط برای گشت و گذار می روند.این مرکز خرید یک مجموعه تجاری لوکس و مجلل می باشد که کالاهای لوکس و گران قیمت دارد.

مرکز خرید آکدوگان (Akdogan)

در این مرکز خرید لوازمی مثل پوشاک و لوازم آرایشی و … را تهیه کرد. دارای امکانات تفریحی مثل سینما میباشد و نیز دارای فود کورت و رستوران های شلوغ است.

مرکز خرید ای وی ام (AVM)

در این مرکز خرید میتوانیم بهترین برند های داخلی و خارجی را پیدا کنیم .یکی از نکات مثبت ای وی ام وجود مکان مخصوص برای بازی و سرگرمی کودکان است. ساعت کار هر روز از 10 صبح تا 10 شب است.

لذت سفر با انتخاب تور کوش آداسی

یکی از پر اهمیت ترین شهرهای بندری ترکیه شهر کوش آداسی با صخره های زیبا و سواحل شنی چشمگیر میباشد. 90 پرواز هر ساله مسافران زیادی را در این مسیر همراهی کرده است. اگر دنبال مکان های تاریخی، مراکز خرید و  تفریحات هیجان انگیز در سفر هستید می توانید تور کوش آداسی ترکیه را انتخاب کنید. 90 پرواز به مسافران خود برای سفر نوروز 98 این تور جذاب را پیشنهاد میکند را معرفی میکند.