سواحل شهر بارسلونا

مگر می شود شما تور بارسلونا بخرید، اما از رفتن به سواحل این شهر صرفنظر کنید؟! به سخن دیگر، تور بارسلونا بدون رفتن به سواحل، مانند این است که ساندویچ بدون نوشابه سفارش بدهید! همانطور که می دانید بارسلونا شهری است در بخش شمال شرقی کشور اسپانیا در کرانه های دریای بالئار که به دریای مدیترانه می پیوندد. از همین رو در شهر بارسلون نیز شاهد آب و هوای مدیترانه ای هستیم. گردشگری ساحلی در چنین کشورهایی بسیار متداول و مورد علاقۀ افراد است. در میان سواحل شهر بارسلون، دو ساحل بیش از سواحل دیگر شناخته شده است؛ یکی ساحل ماربلا و دیگری ساحل سن سباستیا.

ساحل ماربلا Mar Bella

در امتداد شمالی ترین نقطۀ ساحلی شهر بارسلونا، ساحل “مار بلا” واقع شده است. مار بلا به معنی دریای زیباست و به راستی هم مناظر بدیع و چشمنوازی را در این ساحل خواهید دید. تپۀ شنی بزرگی آن را از بقیۀ ساحل مجزا کرده است. اگرچه این ساحل بیشتر ویژۀ اقلیت خاصی از مردم است، اما همه می توانند از این ساحل بازدید نموده و منعی برای ورود افراد به آنجا وجود ندارد. برای این که از این ساحل بیشتر لذت ببرید چند نکته سفارش شده است:

  • Keep your eyes to yourself (به زبان ساده یعنی این که “چشم چرانی نکنید”!)
  • Bring something to do (کاری انجام دهید؛ یعنی به طور مثال، ورزشی، حرکتی، چیزی که نشان بدهد قصد ورود به حریم خصوصی دیگران را ندارید و دارید کار خود را انجام می دهید.)
  • Leave your camera at home ( دوربین خود را در خانه نگه دارید! به دیگر سخن یعنی این که وقتی شما با دوربین در دست در کنار ساحل حرکت می کنید، افرادی که آنجا هستند به هیچ وجه دوست ندارند که سوژۀ دوربین شما باشند، یا تصادفاً در آن حالت در عکس ها و تصاویر شما دیده شوند.)
  • Don´t forget the sunscreen (کرم ضد آفتاب فراموش نکنید.)

رفتن به این ساحل می تواند تجربۀ جدیدی برای شما باشد. اما اگر از سورپرایز شدن در ساحل یک کشور اروپایی خوشتان نمی آید، پیشنهاد نمی کنیم به این ساحل بروید.

سن سباستیا San Sebastia

سن سباستیا در امتداد کرانه های جنوبی شهر بارسلونا واقع شده است. ساحل سن سباستیا نیز مانند هر ساحل دیگری است که می شناسید و البته قدیمی ترین و سنتی ترین ساحل شهر بارسلونا. اخیراً هتل W که از زنجیرۀ خوشنام هتل های ماریوت است در این ساحل ساخت و سازهایی کرده که مجموعه ای از بارها و رستوران ها را در برابر شما قرار داده است. ساحل سن سباستیا هرآنچه که از یک ساحل شهری انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. به اعتقاد ما، مسافرانی که برای نخستین بار از تور بارسلون آژانس 90 پرواز استفاده می کنند، ساحل سن سباستیا از ساحل ماربلا مناسب تر خواهد بود. البته مناطق ساحلی دیگری نیز در کنار دو ساحلی که نام برده شد وجود دارد که می توانید از آن دیدن کنید.

90 پرواز ارائه دهنده ی تور اسپانیا با پکیجی کامل در سایت خود، شما مسافران را به انتخاب تور اسپانیا برای داشتن سفری لذت بخش دعوت میکند. تور اسپانیا با ایرلاین ماهان می باشد. در بین تورهای اروپا میتوان گفت تور بارسلونا جزو بهترین ها می باشد به دلیل قیمت مناسب برای تور اسپانیا، نسبت به قیمت پکیج های دیگرو نیز گشت های هیجان انگیز و داشتن پکیج اقتصادی و، ویزای شینگن تور اسپانیا بهترین انتخاب برای سفر به اروپا می باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرهای تور بارسلونای آژانس 90 پرواز ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

همچنین برای دریافت پکیج تور بارسلونا و تور اسپانیا اینجا کلیک کنید.

لینک های مرتبط    تور اسپانیا    سفرنامه تور بارسلونا   پرواز به بارسلونا  هتل دبلیو بارسلون