رویدادهای فوق العاده در اروپا که باید ببینید

تپه کوپرزهیل

22/فروردین/1397

در اروپا شما فوقالعاده ترین رویداد ها را در اروپا خواهید دید که ما تعدادی از رویداد ها را جمع آوری کرده ایم که با انتخاب توراروپا میتوانید این رویدادهای هیجان انگیز را تجربه کنید.

برای دیدن تورهای اروپا کلیک کنید .

 

قل خوردن از روی تپه از کوپرزهیل(The Cooper’s Hill) ، انگلیس:

قل خوردن از روی تپه کوپرزهیل یک رویداد سالانه است که توسط اسپرینگ بانک هالیدی درگلاستر انگلیس برگزار میشود.این رسم در سالیان دور توسط مردم روستای براکورث برگزار میشده است که حالا به یک رویداد بین المللی تبدیل شده است ، که گاردین ان را یک رویداد معروف جهانی خوانده است.این مسابقه برندگانی نیز داشته است که در سال 2013 یک فرد آمریکایی و یک فرد ژاپنی برنده این مسابقه شده اند.

 

اِل کنکور ده کاستلس (El Concurs de Castells)، اسپانیا:

رقابت قلعه ها یا ال کنکور ده کاستلس بهترین رقابت قلعه ها  در اسپانیا است که هر دو سال برگزارمیشود.

سیتم امتیاز دهی این به این قلعه های انسانی براساس دشواری است .انجمن تاراگونا مسئول برگزاری این مراسم از سال 2014 است که این کار را با همکاری شهر تورِدِمبارا انجام میدهد.

 

لا توماتینا (La Tomatina)، اسپانیا:

تاریخ جنگ گوجه ای به بازی های کودکان باز میگردد که از سال 1945 هر ساله برگزار میشود.توماتینا که در آخرین چهارشنبه آگوست درشهر بونیول برگزار میشود.هر ساله دسته های مردم را به سوی خود میکشاند.تا لحظاتی از خنده و شادی را برایشان رقم بزند.شرکت کنندگان در این مکان شاد زمانی را به پرتاب گوجه به سمت هر چیز که تکان میخورد می پردازند.

 

عید تعمید مسیحی (Regata delle Befane)، ایتالیا:

رگاتا دِلّه بِفانه یا همان عید تعمید مسیحی در ونیز ایتالیا شامل نمایش ها و تفریحاتی برای بزرگسالان و کودکان است، پراز شیرینی ،رسم های قدیمی و تفریح . رگاتا دِلّه بِفانه که یکی از جشن های سنتی ونیز است هرساله برای بزرگداشت عید تعمید مسیحی برگزار میشود.

 

کابوس کلاگِن‌فورت (Krampusnacht in Klagenfurt)، اتریش:

کرامپوس در افسانه های اتریشی-باواریابی نام دیوی است با شاخ های بلند که در شب روز سن نیکولا به سراغ کودکانی میرود که در طول سال بدرفتاری کرده اند تا ان ها را تنبیه کند. در اتریش شمال ایتالیا و دیگر نقاط اروپا شرکت کننندگان در این مراسم به صورت یک کرامپوس لباس میپوشند و در مسابقه دوی کرامپوس ها شرکت میکنند .این جشن در حال گسترش دیگر نقاط اروپا و حتی امریکاست.