کلیسای جامع میلان

کلیسای میلان از معروفترین کلیساهای جهان است که صلیب واقعی عیسی مسیح به اعتقاد برخی افراد در این کلیسا قرار دارد در قرن 14 میلادی ساخته شده- قبل از ساختن کلیسا در جای فعتی کلیسا کاخی بزرگ وجود داشته که بعد از یک اتش سوزی بزرگ از بین رفته با دستور ناپلئون بناپارت کار ساخت کلیسا تمام شده و ناپلئون در این کلیسا به غنوان پادشاه ایتالیا تاجگذاری کرد.

تور ایتالیا

نگارخانه‌ ویتوریو امانوئل دوم

یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا و محلی برای جمع شدن و گپ زدن برای صرف غذا یا قهوه به شمار می‌آید دومین هتل هفت ستاره جهان به نام «هتل تاون هاوس» در این نگارخانه قرار دارد.

تور ایتالیا

موزه هنر پیناکوتکا دی بِرا

عمارتی رنسانسی است که بین سال‌های ۱۶۵۱ تا ۱۷۷۳ با کاربری یک مدرسه یهودی بنا شده است در حال‌ حاضر یکی از بهترین موزه‌های هنر موجود در ایتالیا است که آثاری قابل توجه و ارزشمندی را در خود گنجانده است.

موزه پُلدی پِتزولی

عمارتی اشرافی و قدیمی است که اکنون میزبان نقاشی‌های هنرمندان فقید، جواهرات، نقره، برنز، ظروف چینی و سفال، زره و لباس‌های جنگی است. جالب است بدانید که کف سالن‌های این عمارت با فرش‌های ایرانی پوشانده شده است

تور ایتالیا
تور ایتالیا

کلیسای سانتا ماریا دله گرتزیه

دیوار این کلیسا، تابلو شام آخر مشهور لئوناردو داوینچی را در خود جای داده است. دوک جدید، لودویکو فورزا بعد ها تصمیم گرفت آرامگاه خانواده فورزا را هم به کلیسا اضافه کند. در طی جنگ جهانی دوم کلیسا صدمات بسیار شدیدی دید اما دیواری که شام آخر را بر خود داشت از آسیب در امان ماند.