تور اسپانیا ویژه ژانویه

تور اسپانیا ویژه ژانویه 2019

1/آذر/1397

پس از کریسمس بسیاری از مردم به سفر به یک شهر اروپایی نمی اندیشند.نخست از این رو که هوا بسیار سرد است، دو دیگر آن که کیف پولشان ممکن است به دلیل افزایش نرخ های فزایندۀ پس از تعطیلات به شدت سبک شده باشد! اما با این حال شاید با خواندن این دلایل تصمیم بگیرید که در ژانویۀ 2019 از بارسلونا بازدید کنید. خوب، برای شما خبرهای خوبی داریم. در این موقع از سال هوا اغلب آفتابی است و به ندرت باران می بارد. اقامت شما ارزان تر بوده و ناچار نیستید همراه با انبوه مسافرانی پرواز کنید که برای بازدید ازهمان مکان توریستی که شما بازدید می کنید همسفر شما خواهند بود.

رژۀ سه پادشاه

در اسپانیا ما دادن هدیۀ بابانوئل به کودکان نداریم ، اما رژۀ سه پادشاه داریم . به یاد می آورم هنگامی که بچه بودم هیجان انگیز ترین شب سال پنج ژانویه بود زمانی که آن سه پادشاه به همراه ارمغان های بسیاری وارد شهر ما شدند. رژۀ عظیمی در خیابان های بارسلونا ترتیب داده شده بود. بعضی شناورها (وسایل حمل و نقل ویژه ای که سه پادشاه و برخی افراد به همراه هدایا بر روی آن قرار دارند و روز فستیوال در خیابان حرکت می کنند)  بسیار جذاب بودند، گرچه مهمترینشان همانی بود که سه پادشاه را حمل می کرد. شناوری که هدایا را حمل می کند را از دست ندهید.همین طور شناوری زغال سنگ حمل می کند که به بچه هایی داده می شود که در طول سال رفتار خوبی از خود نشان نداده اند. خوب هرکسی واقعاً هدیه ای می گیرد!

روز بعدش (شش ژانویه) اغلب در خانه سپری می شود.به هیجان دیشب و باز کردن هدایا می اندیشید. معمولاً مردم در این روز به دید و بازدید از یکدیگر می پردازند و نهار به صورت خانوادگی صرف می شود. نهار از پیش برنامه ریزی شده ای که با یک دسر ویژه به نام “تورتل دِ ریس”که فقط همین یک روز در سال صرف می شود (کیک ویژۀ روز پادشاهان). اگر به یکی از این مهمانی ها دعوت شدید ببینید درون کیک، باقالی خشک گذاشته اند. کسی که آن بخش از کیک نمیبش می شود باید سال بعد هزینۀ کیک را بپردازد!

فروش ژانویه

اگر شما معتاد به خرید هستید بازدید از بارسلونا در ژانویه شانسی برای شماست. ما همچنین یک فروش ژانویه داری که تا هفت ژانویه آغاز نمی شود. توجه داشته باشد که مردم همچنان تا روز قبلش مجبور به خرید هدایا برای فستیوال سه پادشاه هستند. شما تنها باید به علائمی که عبارت Rebaixes (به زبان کاتالان) و یا Rebajas (به زبان اسپانیایی) درج شده است توجه کنید. آنها همه جا هستند، از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ واقع در پورتال دلانجل تا فروشگاه های کوچک در اطراف شما.

خوب تا اینجا امیدواریم که مسافران گرامی تور اسپانیای 90 پرواز دست کم با گرفتن تخفیف در کشور اسپانیا آشنا شده باشند. پس از فراغت از خرید برای اندکی ریلکس کردن در بعد از ظهر می توانید به یک کافه تریای سنتی بروید و شکلات با کوروس سفارش بدهید. (کوروس یک نوع خوراکی مخصوص است که با آرد، شکر، روغن، نمک، کمی دارچین و افزودنی های دیگر تهیه می شود و طمع خاصی دارد). شاید مجبور باشید برای گرفتن خوارکی ای که سفارش داده اید اندکی منتظر بمایند. اما هنگامی که یک فنجان شکلات داغ به همراه کوروس هایی که سفارش داده اید آماده شد از انتظاری که کشیده اید پشیمان نخواهید بود. در خیابان پتریتسول اغلب فوت و فن پختن آن را می دانند.

ما امیدواریم تجسم این روز هیجان انگیز در بارسلون فکر خرید یک تور اسپانیا از آژانس 90 پرواز برای نوروز 98  را به سر شما بیندازد. پکیج تور اسپانیا ویژۀ ژانویه را می توانید اینجا  ببینید. اما پیش از آن ژانویۀ اسپانیا را از دست ندهید!

روز هفده ژانویه یک فستیوال مهیج دیگر در بارسلون برگزار خواهد شد. در این روز در دو محلۀ بارسلونا جشنوارۀ سنت آنتونی با رژه در اطراف خیابان ها برگزار می شود.سنت آنتونی پدر مقدس و حامی حیوانات است. اسب ها و الاغ ها به طور سنتی متبرک شناخته شده اند، هرچند امروزه می توانید هر حیوان خانگی ای را نیز تصور کنید؛ برخی از آنها را می توانید رد رویدادهای ویژه ای لباس به تنشان کنید….

آب و هوای بارسلونا در ماه ژانویه

پیش از هر چیز باید متذکر شد که اگر قمد خرید تور بارسلونا یا هر شهر دیگری برای ماه ژانویه را دارید حتماً تا اندازه ای به سردی هوا فکر کرده اید. البته این سرما به حدی نیست که آزار دهنده باشد. در ماه ژانویه به طور معمول، دمای هوا بین 4 تا 15 درجۀ سانتیگراد در طول روز متغیر است. هوا اغلب آفتابی است، هرچند که عوامل دیگری مانند درجۀ رطوبت و وزش باد می تواند معادلات را بر ه بزند. این را ه باید گفت که بارش برف در بارسلونا یک پدیدۀ نادر است. هرچند باید گفت که هر چند سال یک بار این اتفاق می افتد. البته باید خوش شانس باشید که بتوانید از صحنه ای که در آن برخی جاذبه های شهر مانند کلیسای لاساگرادا فامییا پوشیده از برف باشد را مشاهده کنید. اکنون که صحبت از جاذبه های توریستی بارسلونا شد، یادآوری این نکته نیز بایسته است که فوارۀ جادویی از روز 6 ژانویه تا نیمه ها ماه فوریه بسته خواهد بود.

اقامت در بارسلونا در ماه ژانویه

مانند هر جای دیگر دنیا، در شهر بارسلونا هم در فصلی که به اصطلاح به آن ” Low Season ” (یعنی فصل کم توریست) می گویند، قیمت هتل ها و اماکن اقامتی پایین تر از حالت عادی است. شما می توانید معامله های پرسودی بر سر هتل های ارزانی در بارسلون داشته باشید که تلاش می کنند اتاق های خالی خود را درفصل کم توریست پر کنند. پس می توانید پکیج تور اسپانیا را برای روزهای پس از کریسمس تهیه کنید که از نرخ های مناسب تری چه برای اقامت و نرخ کلی پکیج، و چه برای خرید و تفریح در بارسلون بهره مند شوید.

در صورتی که قصد سفر به بارسلونا را دارید، پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما برای ارائۀ بهتر خدمات مورد نظر شما دست به کار شوند. اگر به صورت گروهی (گروه های 10 نفر به بالا) نسبت به خرید تور اسپانیا چه برای ماه ژانویه و چه برای نوروز 98 اقدام کنید تخفیف قابل توجهی در انتظار شما خواهد بود.