برج ساعت در آنتالیا

برج ساعت در آنتالیا

برج یا نمادی از ساعت در بسیاری از شهرها وجود دارد چون که زمان برای همه ی مردم دنیا مهم است برج ساعتی در آنتالیا هم که مربوط به گذشته است و از جاذبه های مهم انتالیا می باشد. آنتالیا خیلی جاذبه های دیگری هم دارد که برای دیدن این جاذبه ها باید تور آنتالیا را انتخاب کنیم . برج ساعت آخرین جاذبه قدیمی از برج های هشتادگانه آنتالیا قدیم است.

برج ساعت آنتالیا دو طبقه است که طبقه ی بالا دایره ای شکل است و طبقه پایینش مربع شکل می باشد و این بج جدا از این دارای یک پرچم و ساعت و چند سنگ نوشته است. این برج در واقع به عنوان نشانگر ورودی شهر قدیم آنتالیا است ،این ورودی بخشی از دیواری بوده که در قدیم از شهر محافظت می کرده است .

برج ساعتی یکی از نقاط پر طرفدار در شهر آنتالیا است و در بین گردشگرانی که تور آنتالیا را انتخاب می کنند و به آنتالیا سفر می کنند  نیز یک جاذبه پر طرفدار به شمار آمده ، در زمان های بسیار قدیم در زمان حکومت عثمانی مردمان شهر در زیر ساعت  قرار ملاقات می گذاشتند. اطراف برج ساعت پر از درخت  و نیمکت هایی برای نشستن است و نیز رستوران و کافه های زیادی در اطراف ان وجود دارد که میتوان آن جا چیزی میل کنید و در هتل های اطراف این برج نیز اقامت داشته باشید.

90پرواز تور آنتالیا را با قیمت مناسب تور آنتالیا در سایت خود قرار داده است  هتل هایی 5 ستاره با خدماتی عالی نیز در پکیج های آنتالیا با قیمت مناسب برای شما که قصد رفتن به تور آنتالیا را دارید ارائه داده است.

درباره ی تور آنتالیا

آنتالیا پنجمین کشور پر جمعیت کشور ترکیه محسوب می شود. آنتالیا شهری ساحلی با جاذبه های گردشگری بالایی که دارد سالیانه مقصد تعداد زیادی از جهانگردان است. تور آنتالیا مقصد محبوب بسیاری از هموطنان عزیز می باشد. از جاذبه های تفریحی تور آنتالیا می توان به ساحل زیبای آنتالیا، رودخانه خروشان آنتالیا، غواصی در دریای مدیترانه آنتالیا، پارک آبی آنتالیا، بازدید از اسپندوس و بازدید از موزه آنتالیا می باشد. شرکت 90 پرواز ارائه دهنده بهترین تورهای آنتالیا با پرواز ترک و با کیفیت اطلس گلوبال می باشد.