بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

ازدیگر جاذبه های استانبول که میتوان برای دیدن و لذت بردن از سفر تور استانبول خود انتخاب کنیم بازار بزرگ استانبول می باشد. ما ایرانی ها با علاقه بسیار زیادی که به خرید کردن داریم انتخاب تور استانبول می تواند خیلی برای ما لذت بخش باشد.

در بازار بزرگ استانبول 5000 مغازه وجود دارد ،این بازار به بزرگترین بازار سر پوشیده استانبول تبدیل شده است.بیش از یک چهارم میلیون بازدید کننده در روز از این بازار بازدید می کنند.قدمت این بازار به 1461 میلادی بر می گردد و امروزه دو مسجد، چهار چشمه، دو حمام یا حمام بخار و جواهیر بدستان (مکانی که در آن کمیاب ترین کالا پیدا می شود) را در خود جای داده است.  مواردی مثل طلا و جواهر، فرش و قالیچه، ادویه جات، عتیقه جات و سرامیک هایی که با دست نقاشی شده است در بازار بزرگ استانبول می توان پیدا کرد.

تعطیلات نوروز 98 فرصت مناسبی برای سفر و گردشگری است که آژانس 90 پرواز تور استانبول را به شما عزیزان پیشنهاد میدهد. تورهای استانبول نوروز 98 با پرواز اطلس گلوبال، پرواز ترک و مدرن اطلس برگزار میشود. مسافرانی که تمایل دارند در جریان قیمت تورهای استانبول در نوروز 98 باشند باید با مراجعه به سایت 90 پرواز از قیمت تورهای نوروز 98 استانبول با خبر شوند.