اسپانیا چگونه تبدیل به پرطرفدارترین مقصد گردشگری اروپا شد؟

اسپانیا (2)

30/اردیبهشت/97

کسانی که به اسپانیا سفر کرده اند معتقدند که اسپانیا نه تنها جذاب ترین و پر طرفدارترین مقصد اروپاست بلکه ارزان ترین کشور نیز هست چرا که میتوان از خدمات عمومی ان به راحتی استفاده کرد و گردشگران خارجی برای رسیدن به هر نقطه از شهر و کشور کوچکترین مشکلی ندارند.

متروی مادرید در اسپانیا با 13 خط و 231 ایستگاه قطار متروی 100 ساله است و مسافران در هر کجاس شهر باشند میتوانند به مترو دسترسی داشته باشند گردشگران شهرهایی مانند بارسلون نیز میتوانند در کوتاه ترین زمان به ایستگاه مترو در نزدیکی هر جاذبه گردشگری برسند حتی ورزشگاه نیوکمپ که از مرکز شهر دورتر است.

در شهر برای راحتی گردشگران نیز غیر از وسایل حمل و نقل عمومی اتوبوس های گردشگری متعددی نیز در تردد هستند.

اینترنت رایگان و پرسرعت در همه جای شهر

اینترنتی که گردشگران در اختیار دارند تنها مختص به بسته هایی نیست که در مبادی ورودی شهرها به فروش میرسد در همه جای شهر میتوان از اینترنت پر سرعت ملی و رایگان استفاده کرد و انلاین بودو غیر از آن در شعاع چند متری هر هتل و مرکز اقامتی نیزاینترنت آزاد است.

از هاستل تا هتل لوکس

هتل ها نیز قیمتشان متغییر است و برای آنها تفاوتی نمیکند که مسافرخارجی دارند یا داخلی.همه باید یک نرخ بدهند.هتل های 4 و 5 ستاره اسپانیا بابت خدمات جانبی هتل ها نرخهای متفاوتی دارند برخی از آنها بابت استفاده مسافران از امکاناتی مانند استخر هزینه جداگانه دریافت میکنند و برخی دیگر نه ،این موضوع به نرخ اتاقها بستگی دارد.

خوبی شهرهای اسپانیا در این است که با هر نرخ و هر کیفیتی میتوان اقامتگاه انتخاب کرد و این کار سرگردانی برای مسافر به دنبال نخواهد داشت.