هتل سراتوس Premium Cratos

هتل سراتوس قبرس

هتل Premium Cratos  در قبرس، هتل کاملا مدرن است که با 410 اتاق مجلل مبله در انواع سبک ها و اندازه های مختلف از اتاق استاندارد به کینگ سوئیت، از جمله 120 اتاق استاندارد با جکوزی، امکانات برای هر کس با هر بودجه ای وجود دارد.

 

سوییت های لاکچری هتل سراتوس

 

 

امکانات و فعالیت های هتل  cratos

استخرهای شنا:

استخر روباز با مساحت 1350 متر مربع، با ویوو مسحور به دریای مدیترانه، استخر بچه و استخر سرپوشیده است که در طول زمستان آبگرم می شود.

هتل سراتوس Premium Cratos

امکانات شارژ:

تمیز کردن و خشک و سرویس رختشویی

دکتر

ماساژ

بولینگ، ایستگاه بازی، بیلیارد

اتاق آبگرم VIP

کودک نشسته

خدمات کرایه تاکسی

کازینو

هتل سراتوس قبرس Premium Cratos

امکانات بدون شارژ:

صندلی عرشه

حوله ساحل

اتاق تناسب اندام

حمام ترکی، سونا، اتاق بخار

پارکینگ نوکر

دستگاه واکس کفش

تخت نوزاد

اینترنت بیسیم

هتل سراتوس قبرس Premium Cratos

هتل Cratos برای خانواده

مینی کلاب Cratoys خدمات حرفه ای برای کودکان بین سنین 0-12 سال، همراه با پرستاران کودک حرفه ای و مدرسین ارائه میکند و ساعات 9:00-18:00 باز است.

مینی کلاب هتل سراتوس

رستوران ها و کافه هتل سراتوس

بهشت رستوران اصلی، شوش شیرینی پزی، شرکت Segafredo کافه، بار شمالی ، Egzotica ، پورت Cratos برخی از رستوران ها و کافه ها در Cratos هستند که در آن شما می توانید غذاهای خوشمزه ترکی و فرانسوی لذت ببرید.

رستوران هتل سراتوس قبرس

سرگرمی هتل سراتوس

سرگرمی این هتل نه تنها بین مهمانان هتل بلکه بین مردم محلی محبوب است. موسیقی زنده دیدنی و جذاب بسیاری وجود دارد. اگر شما خوش شانس باشید ممکن است به یکی از کنسرت های خوانندگان معروف بپیوندید. بندر Cratos محلی برای کلاب دیسکو در فضای باز در تابستان، و همچنین کلاب دیسکو داخلی در طول زمستان است.

 

آبگرم و اسپا Cratos  همه چیز را از تناسب اندام ، درمان های آبگرم با ماساژ شرقی و امکانات آبگرم کلاسیک توسط درمانگران ماساژ را تجربه کرد. شما می توانید در یک حمام ترکی، خدمات سونا و درمان های مختلف بدن از جمله برنامه های کاربردی ضد پیری و سم زدایی را دریافت کنید. امکانات آبگرم دیگر شامل اتاق بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، اتاق آرامش، ایروبیک، کشش، یوگا، گام، پیلاتیز، ویتامین بار و غیره میباشد.

هتل سراتوس قبرس

آدرس

هتل Cratos  در روستای Catalkoy، 5 کیلومتری شرق مرکز شهر گیرنه، بهشت گردشگری قبرس شمالی واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *