کوریون باستان قبرس

کوریون باستان قبرس :

کشور قبرس با وجود کوچک بودن ولی  پر از جاذبه های دیدنی و تاریخی است که برای دیدن این جاذبه ها باید تور قبرس شمالی را انتخاب کنیم.یکی از این جاذبه ها کوریون باستان است که در امتداد صخره های ساحلی و در نزدیکی شهر لیماسول واقع شده است و چشم اندازی زیبا از شهر و مدیترانه دارد. کوریون باستان قبرس یکی از شهر های باستانی قبرس که براثر زلزله کاملا از بین رفته است ولی موزاییک ها و نقش و نگارهایی از آن دوران باقی مانده است. کوریون باستان جاذبه ای دیدنی است که میتوانید در تور قبرس از آن دیدن کنید.

 معروف ترین مکانی که در کوریون باستان وجود دارد تئاتر و خانه ی استولیوس است که با موزاییک های ظریفی چیدمان شده و به خوبی هم حفظ شده است.همچنین کلیسای بیزانس که دارای ستون های بلند می باشد در این مکان قرار دارد برای دیدن همه این جاذبه های باستانی باید تور قبرس را انتخاب کنید.

 خانه ی آشیل نیز در شمال غرب شهر کوریون واقع شده است این خانه دارای اتاق های بسیاری می باشد که کف ایت اتاق با موازییک هایی پوشیده شده است.کوریون در بخش جنوبی و یونانی نشین قبرس واقع شده و ریشه های یونانی و رومی واضح میتوانیم ببینیم در تور قبرس به هیچ وجه این همه زیبایی و تاریخ را از دست ندهید.