هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

 

هتل آلفا Alfa Hotel یکی از هتل های سه ستارۀ خوب در استانبول است که کمتر از صد متر با ایستگاه تراموای آکسارای فاصله دارد؛ جایی که امکان دسترسی آسان به محلۀ قدیمی و تاریخی استانبول و اماکنی مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کلیسای ارامنه، مسجد آبی و چند موزه و سایت تاریخی را برای کسانی که به توریسم فرهنگی و تاریخی علاقه مند هستند، فراهم کرده است. اگر شما در هتل آلفا اقامت کنید به راحتی به گرند بازار دسترسی دارید که بیش از سه هزار فروشگاه را شامل می شود.

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

هتل آلفای استانبول دارای چهل اتاق است که به خوبی با دکوراسیون مدرن طراحی شده اند. همۀ اتاق ها مجهز به تلویزیون، ست لایت، سیستم تهویه مرکزی، مینی بار، سشوار، تلفن مستفیم، safe box، ست چای و قهوه، در اتاق های سینگل، دبل و تریپل هستند. در هتل آلفای استانبول شما پس از صرف یک صبحانۀ دلچسب روز خوبی را آغاز خواهید نمود. اگر شما دست کم سه شب در این هتل اتاق رزرو کرده باشید، به محض ورود به هتل در صورتی که اتاق خالی موجود باشد شما اسکان داده خواهید شد و نیازی به صبر کردن تا ساعت 14:00 نخواهید داشت. همچنین با یک نوشیدنی به شما خوش آمد می گویند و از مهمان نوازی گرمی که به عمل می آید، احساس خوبی خواهید داشت.

تور استانبول شما می تواند یک گردش فرهنگی باشد اگر به بازدید سایت های تاریخی بروید. و اگر بخواهید از هزینه های سفر خود بکاهید، یکی از گزینه های مناسب پیش رو هتل آلفا است.

برخی ویژگی های هتل آلفا

  • هتل آلفا دارای اینترنت WIFI رایگان می باشد
  • هتل آلفا نزدیک تراموا، و نزدیک به دریا و نزدیک به فرودگاه آتاتورک می باشد.
  • پارکینگ اختصاصی هتل رایگان می باشد.
  • دسترسی به سایت های تاریخی و فرهنگی بسیار آسان است.
  • دارای استخر و سالن بدنسازی نیست.

 

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

هتل آلفا استانبول Alfa Hotel

 

اکثر مسافران تور استانبول را برای مقاصد تجاری و عدۀ کمی نیز برای مقاصد فرهنگی خریداری می کنند. ویژگی آخری که برشمردیم، با توجه به ماهیت سفرهایی که به استانبول انجام می شود، چندان ویژگی مؤثری به شمار نمی آید، اما از آنجا که خود را برای ارائۀ اطلاعات درست متعهد می دانیم، وظیفۀ خود دانستیم که ویژگی های مثبت و منفی هتل آلفا را بیان کنیم.

90 پرواز مجری تور استانبول با پرواز ترک اطلس گلوبال میباشد. استانبول شهری است که نباید یک ساعت آن را هم از دست داد! یک هفته اقامت در این شهر برزگ و تاریخی هم شاید برای بهره بردن از نصف جاذبه های آن کم باشد. بهترین گزینه برای سفر به استانبول، پرواز صبح به شب اطلس گلوبال در این مسیر است . آژانس 90 پرواز به عنوان مجری تور استانبول پرواز اطلس گلوبال را به شما مسافران عزیز پیشنهاد میکند. تور استانبول جزو بهترین و باکیفیت ترین تورهای آژانس 90 پرواز در نوروز 98 میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *