جزایر زیبای سیشل

جزایر زیبای سیشل

جزایر زیبای سیشل در شرق آفریقا است به دلیل زیبایی بسیار آفریقایی ها این جزایر را بهشت آفریقا می نامند.سیشل درواقع مجموعه از جزایر است که حتی پس از گذشت سالها همچنان دست نخورده باقی مانده است و می تواند به همین دلیل باشد که هزینه در این مکان بسیار بالاست.جزایر سیشل برای سفر های گروهی و ماه عسل بسیار مناسب است شما میتوانید تور سیشل را برای داشتن سفری لذت بخش انتخاب کنید.

سیشل در ساحل شرقی قاره ی آفریقا قرار گرفته است. سیشل از 115 جزیزه ی تشکیل شده است که در ذیل به معروف ترین آنها اشاره شده است:

معروف ترین جزایر سیشل:

  1. Mahé Island

بزرگترین و معروف ترین جزیره ی سیشل میباشد که چشم انداز بسیار زیبایی دارد شامل : کوه های بلند ،جنگل های انبوه،حیات دریایی و جانوری دارد.این جزیره دارای 65 ساحل است مرکز این جزیره شهر معروف ویکتوریا است که یکی از کوچکترین مرکز های شهری دنیا به شمار می آید.

  1. La Digue Isand

جزیره ی لادیگو چهارمین جزیره ی بزرگ این مجمع الجزایر می باشد این جزیره منطقه بسیار زیبایی برای گذراندن تعطیلات خود می باشد در این مکان برای رفت و آمد وسیلع نقلیه مثل دوچرخه و اتوبوس وجود دارد.سنگ های گرانیتی سواحل این جزیره را بسیار زینت بخش کرده است .

  1. Cousine Island

جزیره ی Cousine Island خانه ی بسیاری از گونه های گیاهی و جانوری در حال انقراض می باشد این گونه ها مثل: چکاوک لانه به سر ،لاک پشت منقار دار ،کبوتر دریایی دم باریک