جام جهانی روسیه 2018

تور جام جهانی روسیه 2018،جام جهانی روسیه،قیمت تور روسیه،جام جهانی 2018

9/آذر/1396

روسیه، میزبان بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال، بهترین مقصد برای مسافرت در سال 2018 می باشد. این دوره که تیم ملی ایران به عنوان اولین تیم از مرحله گروهی به جام جهانی صعود کرده، می تواند یکی از هیجان انگیزترین ادوار جام جهانی برای ایرانیان باشد.
آژانس 90 پرواز، بهترین تورهای روسیه برای تاریخ 24 خرداد تا 24 تیر ماه 97 را برای طرفداران تیم ملی تدارک دیده است. مسافران جام جهانی 2018 می توانند با رزرو پکیج های روسیه ی آژانس 90 پرواز با بهترین ساعات پروازی و با کیفیت ترین خدمات، خاطرات به یادماندنی از سفر به روسیه داشته باشند.
بازی های جام جهانی در 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد که شهر مسکو میزبان افتتاحیه و فینال مسابقات خواهد بود. هر کدام از این شهرها با ویژگی های منحصر به فرد خود نمایانگر طبیعت زیبای روسیه و فرهنگ و سنت های این کشور می باشند.
12 ورزشگاه در شهرهای مسکو، سوچی، کازان، سنت پطرزبورگ، اکاترینبورگ، سارانسک، ولگوگراد، رستوف، نیژی نووگرود، کالینینگراد و سامارا برگزار کننده ی جام جهانی 2018 هستند که ورزشگاه لژنیکی آرنا در مسکو اصلی ترین ورزشگاه روسیه می باشد.

این روزها به خاطر داغی اخبار جام جهانی مسافران گرامی از ما سراغ تور جام جهانی روسیه را می گیرند. واقعیت این است که تا پیش از گروهبندی جام جهانی امکان بستن پکیج تور جام جهانی به هیچ وجه امکانپذیر نبود. برای فراهم کردن پکیج تور جام جهانی روسیه عوامل متعددی باید در نظر گرفته می شد که مهم ترین آن، تاریخ و محل بازی های ایران در این رقابت هاست. همچنین باید ترافیک هوایی و امکان پرواز ایرلاین های مختلف در بازۀ زمانی مورد نظر در جام جهانی روسیه مورد بررسی قرار می گرفت که همچنان نیز در حال بررسی است.
به هر حال ضمن تبریک دوباره به هم میهنان گرامی برای صعود ایران به جام جهانی روسیه، امیدواریم تیم ملی کشورمان با بازی های خوب خود در جام جهانی خاطرۀ خوشی برای هموطنان –بویژه برای آن دسته از عزیزانی که با تور جام جهانی روسیه 2018 از آژانس 90 پرواز به این کشور سفر می کنند- به جا بگذارد.

سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو می‌باشد که در منتهی‌الیه شمال‌غرب این کشور واقع شده‌است.
این شهر در سال ۱۷۰۳ به دستور و با نظارت پتر کبیر ساخته شد و از آن زمان تا ۱۹۱۸ پایتخت روسیه بود. مدتی پتروگراد نام داشت. پس از واژگونی فرمانروایی تزارها به نام لنین، لنینگراد خوانده شد و با فروپاشی شوروی در این کشور به نام پیشینش بازخوانده شد.

ورزشگاه کرستوفسکی:

ورزشگاه کرستوفسکی که به عنوان ورزشگاه زنیت آرنا هم شناخته شده است ورزشگاه سر پوشیده با 69 هزار نفر گنجایش در شهر سنت پترزبورگ میزبان اولین بازی ایران در 4 رمین بازی جام جهانی مقابل مراکش در تاریخ 25 خرداد 1397 در ساعت 18:30 به وقت تهران می باشد

جام جهانی روسیه

کازان سومین پایتخت فدراسیون روسیه!!!!!!!
شهر قدیمی، فرهنگی و تاریخی کازان روسیه اکنون محبوبیت خود را به عنوان “سومین پایتخت روسیه” به دست آورده است! این شهر برای جذب مردم و بازدیدکنندگان خود از پتانسیل زیادی برخوردار است.شهر کازان روسیه هشتمین شهر پرجمعیت روسیه است.این شهر پایتخت جمهوری تاتارستان است. این شهر همچنین خانه هزاران مسلمان و مسیحی به عنوان بزرگترین جامعه تاتارها است.شهری با آب و هوای قاره ای مرطوب.در تابستان متوسط درجه حرارت 20 درجه و در زمستان درجه حرارت متوسط -10 درجه است.
وزشگاه کازان ارنا ورزشگاهی در شهر کازان روسیه می باشد که در سال 2015 تکمیل و آماده بهره برداری شده است واستادیوم تیم روبین کازان می باشد.کازان ارنا دارای گنجایش 45 هزار نفره میزبان دومین بازی ایران در 30 خرداد در ساعت 21:30 به وقت تهران در مقابل کشور اسپانیا می باشد . ایران به واسطه بازی های دوستانه،اشنایی کاملی با این ورزشگاه دارد.

تور جام جهانی روسیه

سارانسک مقصد مصاف با پرتغال:
سارانسک مرکز استان موردوویا در روسیه است و تقریبا ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. از سارانسک به عنوان شهر اسطوره‌ای در روسیه یاد می‌شود. بیشتر جشنواره‌ها و مراسم ملی در روسیه در این شهر برگزار می‌شود. کلیساها و بناهای تاریخی در این شهر باعث شده از سارانسک به عنوان شهری دیدنی و تاریخی یاد شود. هنوز هم در این شهر ساختمان‌ها و بناهای زیادی از صدها سال پیش وجود دارد هر چند در زمان شوروی خیلی از این بناها تخریب شد و آپارتمان‌های زیادی به جای آن ایجاد شد
ورزشگاه تازه تاسیس موردویا با گنجایش 45 هزار نفر برای بازی های جام جهانی توسط مهندسین المانی ساخته شده است.ایران در تاریخ 4 تیر ماه در ساعت 21:30 به وقت تهران به مصاف دیدار سختی با پرتغال خواهد رفت.

تور جام جهانی روسیه

کشور روسیه، کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی، نهمین کشور پربازدید در دنیا می باشد. روسیه که بعنوان کشوری با آب و هوای سردسیر شناخته شده است در زمان برگزاری بازی های جام جهانی دارای آب و هوای معتدل و مناسبی برای مسافرت می باشد. با شرکت در تور جام جهانی 2018 علاوه بر گشت و گذار در شهرهای زیبای روسیه به تماشای بازی های هیجان انگیز فوتبال بپردازند.  مسکو و کازان انتخاب مناسبی برای اقامت در روسیه در ایام جام جهانی می باشد. شهر مسکو که در آن بازی های مهم برگزار خواهد شد جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. کلیساهای کرملین، میدان سرخ در قلب شهر روسیه، تپه ی گنجشک ها و حتی متروی مسکو از جمله مکان های دیدنی مسکو می باشد که در سفر به روسیه نباید بازدید از این مکان ها را از دست داد. مسجد مرجانی و مسجد قل شریف نیز دو بنای زیبا در شهر کازان می باشند که باعث جذب توریست به این شهر شده است. اما دلیل دیگر برای اقامت در این شهر، نزدیکی کازان به  سه شهر دیگر (سارانسک، سامارا، نیژنی نوگرود) می باشد که برای دیدن مسابقات ایران و سایر کشور ها، پیشنهاد ویژه 90پرواز به شما علاقه مندان به بازی های جام جهانی می باشد.