معرفی چند مرکز خرید در شهر بارسلون (ویژۀ مسافران تور بارسلون)

اِل کورته اینگلِس El Corte Inglés

با این که با توجه به افزایش نرخ ارز در یک سال گذشته نمی توان به کشورهای اروپایی به مقصدی برای خرید کالا نگاه کرد، اما شاید برای مسافران تور بارسلونا جالب توجه باشد که بدانند از چه مراکز خریدی می توانند خرید کنند. نخستین گزینه ای که به ذهن می رسد مرکز خرید بزرگ “اِل کورته اینگلِس” است که در اطراف میدان کاتالونیا قرار دارد. در این مجموعه تعداد قابل توجهی فروشگاه لوازم خانگی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و عطر، و برند های مُد و لباس، کامپیوتر و موبایل قرار دارد. همچنین در طبقۀ بالایی این مجموعه یک فودکورت با تنوع خوراکی چشمگیر و انواع سبک های خوراکی وجود دارد که می توانید در میان خریدتان سری بزنید و نهار را در همان مجموعه میل کنید. چون مطمئناً فرصت کافی برای بازدید از همۀ فروشگاه ها را در نصف روز نخواهید داشت!

دیاگونال مار Diagonal Mar

در امتداد خیابان دیاگونال فاصلۀ اندکی از خیابان رامبلاس، “دیاگونال مار” با مجموعه ای از فروشگاه ها، سینما، رستوران، و تفریحات و سرگرمی های دیگر واقع شده است. اگر به راستی قصد دارید به بازدید یکی از مراکز خرید در بارسلونا بروید، بدون شک یکی از گزینه ها “دیاگونا مار” می باشد. شاید در طبقۀ ورودی این مجموعه فروشگاه های عطر فروشی، نایک، و مدیا مارکت به اندازۀ کافی شما را مشغول گردش در دیاگونا مار بکند، اما قطعاً به طبقات دیگر هم خواهید رفت و سری به فروشگاه برشکا، زارا، اچ اند ام و فروشگاه های دیگر خواهید زد. همچنین اسباب بازی فروشی، فروشگاه ساعت، لوازم ورزشی، فروشگاه شکلات و … نیز در دسترس شما خواهد بود.

آرِناس دِ بارسلونا Arenas de Barcelona

در اطراف میدان اسپانیا در شهر بارسلون، یک مرکز خرید متفاوت خواهید دید. “آرنا د بارسلونا” که سابقاً محل گاوبازی بود، در سال 2011 به صورت یک mall در آمد. زیرا گاوبازی پیش از این در کاتالونیا غیر قانونی شناخته شده بود. علاوه بر جذابیت تاریخی و معماری این مجموعه، شما قادر خواهید بود که از تنوع فروشگاه ها و رستوران های این مجموعه نیز لذت ببرید. علاوه بر رستوران های اسپانیایی، رستوران ژاپنی، مکزیکی، ایتالیایی و رستوران های دیگر، دارای بار و کافه تریا نیز هست. از نظر تنوع رستوران و کافه تریا، ما “آرنا د بارسلونا” را گزینۀ بهتری نسبت به دو گزینۀ قبلی می دانیم.

ماره مگنوم Maremagnum

ماره مگنوم در مرکز پورت وِل در شهر بارسلونا واقع شده که اطراف آن را آب فرا گرفته است. یکی از راه های رسیدن به این مجموعه، پل چوبی معلقی است که به آن متنهی می شود.درون این مرکز خرید، نمایندگی رسمی باشگاه بارسلونا نیز در کنار فروشگاه های دیگر قرار دارد. ماره مگنوم مال، مجموعۀ کاملی است از فروشگاه ها، رستوران ها، و تفریحاتی مانند سینمای کنسرت که هر روز از ساعت 10 صبح الی 22:00 به سرویس دهی مشغول است.

گران ویا 2 (Gran Via 2)

مرکز خرید گران ویا 2 نیز یکی از مال های بزرگ شهر بارسلون است که در خیابان گرانویا واقع شده است. مجموعه ای از برند های معروف مد و لباس در آن قرار دارد. برندهایی مانند ماسیمو دوتی، برشکا، زارا، و سایر برندهای شناخته شده در این مجموعه نیز وجود دارند که در کنار فروشگاه های موبایل، ساعت و جواهر فروشی، لباس زنانه، فروشگاه لباس بچگانه، باشگاه سلامتی، سالن آرایشگاه، هایپر مارکت و رستوران و کافه تریا شما را در طول روز سرگرم خواهد کرد. هرچند همچنان معتقدیم تور بارسلون برای مسافران ایرانی که در همسایگی خود کشور ترکیه را دارند، تور مناسبی برای خرید کردن نیست!

علاوه بر 5 مرکز خرید شهر بارسلون که در بالا از آن یاد شد، فروشگاه ها و مال های بزرگ دیگری نیز در این شهر وجود دارد که از نام بردن آن صرف نظر کردیم. البته تور بارسلونا به خودی خود جذاب هست؛ اما شاید بخواهید ارمغانی به رسم یادگاری برای خود یا دوستان و عزیزانتان بخرید که از این جهت، معرفی چند مرکز خرید بایسته و بجا به نظر می رسید.

90 پرواز ارائه دهنده ی تور اسپانیا با پکیجی کامل در سایت خود، شما مسافران را به انتخاب تور اسپانیا برای داشتن سفری لذت بخش دعوت میکند. تور اسپانیا با ایرلاین ماهان می باشد. در بین تورهای اروپا میتوان گفت تور بارسلونا جزو بهترین ها می باشد به دلیل قیمت مناسب برای تور اسپانیا، نسبت به قیمت پکیج های دیگرو نیز گشت های هیجان انگیز و داشتن پکیج اقتصادی و، ویزای شینگن تور اسپانیا بهترین انتخاب برای سفر به اروپا می باشد.

برای دریافت آخرین پکیج تور بارسلون روی تور بارسلون کلیک کنید.

لینک های مرتبط  سفرنامه تور بارسلون    سواحل شهر بارسلون    کلیسای ساگرادا فامیلیا شهر بارسلون اسپانیا