کُوادریلادرو د اورُ

نام این منطقه مستطیل طلایی است چون از چهار خیابانی تشکیل می‌شود که میزبان فروشگاه‌های برترین برندهای مد دنیا است؛ مستطیلی که خرید از آن رویای هر عاشق خرید است. برای خرید یا تماشای آخرین محصولات طراحان برتر مد یعنی آرمانی، پرادا، ورساچه، روبرتو کاوالی و غیره به خیابان‌های سِپایگا ومانزونی ووسَنت اَندریا سر بزنید.

گالری ویتوریو امانوئل

گالری ویتوریو امانوئل علاوه بر اینکه یک مرکز خرید است، یک شاهکار معماری نیز محسوب می‌شود. این مرکز خرید که در سال‌های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ ساخته شده یکی از قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا است، بنابراین شما نه فقط با یک مرکز خرید زیبا، بلکه با یک شاهکار معماری و بنای تاریخی زیبا روبه‌رو هستید که حتی کسانی که علاقه‌مند به خرید نیستند، از تماشای آن لذت خواهند برد. کافه‌هایی که در نزدیکی این مرکز خرید ساخته شده اند مکان مناسبی است برای اینکه دقایقی استراحت کنید و از تماشای زیبایی بنا لذت ببرید و فنجانی قهوه بنوشید.

دپارتمان استورهای میلان

دپارتمان استورهای میلان جایی است که دقیقاً می‌توانید تنوع را تجربه کنید. دپارتمان استورها شامل مراکز خرید چند طبقه‌ای می‌شود که انواع محصولات از لباس و لوازم آرایش گرفته تا وسایل الکترونیکی، زیورآلات، رستوران‌های عالی و فروشگاه‌های مواد غذایی را در خود جای داده‌اند که 2 نمونه از معروف ترین آن‌ها رینا شنته واکسلشور است.

منطقه‌ی برِرا

به گالری‌های هنری‌اش شهرت دارد، میزبان بوتیک‌های کوچکی است که بهترین محصولات مد ایتالیا را عرضه می‌کنند. در این منطقه که هستید، سر زدن به بازار فضای باز آن را فراموش نکنید. در خیابان سن مارکودر روزاهای دوشنبه‌ و صبح پنج‌شنبه ، بازاری برپا می‌شود که دیدن آن خالی از لطف نیست. بازار خیابان فاچی هم در همین نزدیکی است که سه‌شنبه‌ها و صبح شنبه‌ها فعالیت می‌کند.

نِویگلی

نه تنها در شب‌ها محل مناسبی برای تفریح و گشت و گذارمحسوب می‌شود، بلکه فرصتی خوب برای خرید در میلان نیز است. بوتیک‌های شیک و منحصربه ‌فرد در گوشه و کنار خیابان‌ها وجود دارد اما بیشتر آن‌ها در اطراف پورتو جِنُوا متمرکز شده‌اند.

خیابان کُرسو بوینِس آیریس

خیابان کُرسو بوینِس آیریس یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید و محل تجمع فروشگاه‌های بسیاری است اما انتظار نداشته باشید که فروشگاه‌های اصلی برندهای مطرح یا بوتیک‌های مستقل را در این خیابان پیدا کنید. این خیابان میزبان بیش از ۳۵۰ فروشگاه برندهای بین‌المللی، اوت‌ لت و کالاهای ورزشی است.

ساختمان برایان و بری

ساختمان برایان و بری که در سال 2015 ساخته شده، 12 طبقه دارد و در یک مکان کاملاً منحصر به فرد واقع شده است، این 12 طبقه که از زیرزمین شروع می‌شود شامل انواع فروشگاه‌های مختلف از جمله لباس، غذا، لوازم آرایشی، طراحی اشیاء و جواهرات است. می‌توان گفت خریداران با مراجعه به این مرکز خرید همه نیازهایشان برطرف می‌شود.

اسکالو میلانو

حدود 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و چیزی فراتر از یک مرکز خرید است، اینجا در واقع یک مرکز مد به حساب می‌آید که بیش از 130 فروشگاه با سبک‌های مختلف دارد. خرید در این مرکز می‌تواند یکی از تجربه‌های جدید و منحصر به فرد شما باشد. از برند‌های معروف این منطقه می‌توان به فراتلی روزتی، دودو و کلوین کلین نام برد.

لینک های مرتبط تور اروپا نوروز 99